Blue Chaplin



Comments

  1. Am fost si eu pe acolo vara asta. Am gasit-o pe aia legendara cu soacra:

    "Sub aceasta cruce grea/ Zace biata soacra-mea/ Trei zile de mai traia/ Zaceam eu si citea ea/ Voi care treceti pe-aici/ Incercati sa n-o treziti/ Ca acasa daca vine/Iara-i cu gura pe mine/ Dar asa eu m-oi purta/ Ca-napoi nu s-a-nturna/ Cei care cititi aici/ Ca mine sa nu patiti/ Soacra buna va gasiti/ Ca mine sa nu patiti." ... :)

    Si mai dragut a fost cand sa intram in cimitir si un mos care statea pe banca la poarta cimitirului il trage pe taica-miu de maneca si face: "Domnuuu', nu vreti cazare-aicea?" Taica-miu semi-perplex: "Aici? Nu, nuu, multumesc."

    ReplyDelete
  2. Tare treaba cu mosulica si cazarea, probabil ca avea un duplex in zona si nu avea ce face cu atata spatiu.

    ReplyDelete
  3. Vezi...vezi! Nu m-ai lasat sa le citesc pe toate ca o gaseam si eu pe aia cu soacra!

    ReplyDelete
  4. Las` ca data viitoare cand merge te las sa le citesti tu pe toate si pe mine ma gasesti la o terasa alaturi cand termini :)

    ReplyDelete
  5. La terasa la femeile alea care vand traistute si coliere facute de ele. Is taaaree de treaba si tare simpatici omuletii.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts